Se desexas distinguir vos teus produtos, servizos ou ambos os dous doutra empresa, é posible que necesites unha marca ou nome comercial. Descobre que son, en que consiste ou seu procedemento de rexistro e que implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Se tes un novo dispositivo, produto ou procedemento que resolva un problema técnico ou teña unha vantaxe práctica, existen distintas formas de protexelo en España e noutros países. Descobre como facelo.
A túa innovación reside na estética, a ornamentación ou a aparencia do teu produto? Protéxea mediante un deseño industrial. Descobre que dereitos confire ou rexistro e como realizar a tramitación.
As patentes publicadas en todo ou mundo son unha valiosa fonte de información científica, técnica e comercial.
El Bono 3 del Fondo para PYMEs 2025, que cubre la elaboración de Informes Tecnológicos de Patentes (ITP) y Búsquedas Retrospectivas se cerrará el lunes 10 de febrero de 2025 al cierre de la jornada laboral. Próximamente se informará sobre su reapertura. Puede consultar más información aquí.
Ése emprendedor/a ou unha empresa e queres potenciar e mellorar a rendibilidade do teu negocio protexendo de forma adecuada vos activos intangibles dá túa organización, neste espazo atoparás ou necesario.
El Banco Pastor, del Grupo Banco Popular, y GCiencia, han puesto en marcha los Premios Galicia spin-off con la finalidad de reconocer las mejores iniciativas empresariales surgidas desde grupos de investigación de las tres universidades gallegas.
El certamen se presenta en dos categorías: Sello de Calidad e Idea Emergente. Y en ellas se galardonará, respectivamente, a los emprendedores que desde el ámbito universitario consoliden un proyecto de prestigio y a los que irrumpieron en el mismo terreno en los últimos 24 meses con una idea, empresa o proyecto innovador.
Entre los criterios para la primera selección y posterior concesión de los premios se encuentran las patentes registradas, la experiencia de mercado, el volumen de negocio, la internacionalización, la política de comunicación y la mercadotecnia. También se reconocerá la relevancia del sector, empleabilidad, contribución a la creación de una nueva economía, relación con la investigación universitaria, perspectivas de crecimiento y todos cuando aspectos permitan acreditar el valor de las spin-off ganadoras.
Las candidaturas podrán presentarse hasta el 20 de septiembre de 2015
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