Ministerio de Industria, Turismo y Comercio LogoMinisterior
 

Calidade

 

Gracias al Sistema Integrado de Gestión de la Calidad implantado en nuestra oficina, en la OEPM nos comprometemos a aplicar una política de mejora continua y concretamente en el campo de las invenciones, esto se materializa en productos y servicios cada vez mejores gracias además a la aplicación de las mejores prácticas internacionales

 

 

  • Descarga European Quality Management System

    Descargar Descarga European Quality Management System
  • Descarga European Product Quality Standard

    Descargar  Descarga European Product Quality Standard

 

 

  • Ligazón a descarga de directrices de procura e exame preliminar internacional

    Ir a Ligazón a descarga de directrices de procura e exame preliminar internacional

 

 

A OEPM está certificada pola norma ISO 9001:2015 na tramitación dúas seguintes procesos de invencións:

 

  • Solicitude de patente nacional
  • Solicitude de modelo de utilidade
  • Solicitude de certificado complementario de protección
  • Inscrición de licenzas e transferencias de dereitos de propiedade industrial (patentes e modelos de utilidade)
  • Solicitude de restablecemento de dereitos (patente, modelo de utilidade, validación de patente europea e certificado complementario de protección)
  • Validación de patente europea
  • Solicitude internacional PCT, emisión do informe de procura internacional e opinión escrita, así como realización do exame preliminar internacional

 

 

Cartas de servizos

 

As cartas de servizos son vos documentos a través dous cales desde a OEPM informamos vos cidadáns sobre vos servizos que ten encomendados, sobre vos dereitos que lles asisten en relación con eses servizos e sobre vos compromisos de calidade na súa prestación.

 

En relación coas invencións, non noso organismo temos actualmente en vigor tres cartas de servizos e publicamos mensualmente ou seguimento dous compromisos de calidade definidos nestas cartas de servizos

 

  • Cartas de Servizos de Invencións e seguimentos
    Ir a Cartas de Servizos de Invencións e seguimentos

 

Informes de enquisas de satisfacción

 

Para a OEPM é importante satisfacer as necesidades e cumprir as expectativas dous usuarios e detectar posibles áreas de mellora dúas servizos,

 

En relación aos procesos de invencións realizamos enquisas de satisfacción periódicas sobre vos servizos ofrecidos e elaboramos informes cos resultados obtidos que podedes consultar a seguir.

 

  • Informes enquisas de satisfacción
    Ir a Informes enquisas de satisfacción