Grazas ao Sistema Integrado de Xestión dá Calidade e Vixilancia implantado na nosa oficina, na OEPM comprometémonos a aplicar unha política de mellora continua e concretamente non campo dá Información Tecnolóxica, isto materializar en produtos e servizos cada vez mellores.
A OEPM está certificada pola norma ISO 9001:2015 e ÚNEA 166006:2018 na elaboración dúas seguintes produtos de información tecnolóxica:
As cartas de servizos son vos documentos a través dous cales desde a OEPM informamos vos cidadáns sobre vos servizos que temos encomendados, sobre vos dereitos que lles asisten en relación con eses servizos e sobre vos compromisos de calidade na súa prestación.
En relación cos servizos e produtos de información tecnolóxica, temos actualmente en vigor unha carta de servizos que inclúe infórmesvos tecnolóxicos de patentes, infórmesvos de Vixilancia tecnolóxica a medida e as Procuras retrospectivas. Publicamos mensualmente ou seguimento dous compromisos de calidade definidos nesta:
Para a OEPM é importante satisfacer as necesidades e cumprir as expectativas dous usuarios e detectar posibles áreas de mellora dúas servizos,
En relación cos servizos e produtos de Información Tecnolóxica, realizamos enquisas de satisfacción periódicas sobre vos servizos ofrecidos e elaboramos informes cos resultados obtidos que se poden consultar a seguir.