Se desexas distinguir vos teus produtos, servizos ou ambos os dous doutra empresa, é posible que necesites unha marca ou nome comercial. Descobre que son, en que consiste ou seu procedemento de rexistro e que implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Se tes un novo dispositivo, produto ou procedemento que resolva un problema técnico ou teña unha vantaxe práctica, existen distintas formas de protexelo en España e noutros países. Descobre como facelo.
A túa innovación reside na estética, a ornamentación ou a aparencia do teu produto? Protéxea mediante un deseño industrial. Descobre que dereitos confire ou rexistro e como realizar a tramitación.
As patentes publicadas en todo ou mundo son unha valiosa fonte de información científica, técnica e comercial.
Los Bonos 1, 2 y 3 se encuentran actualmente cerrados. En las próximas semanas se proporcionará más información acerca de su apertura de cara a 2025.
Ése emprendedor/a ou unha empresa e queres potenciar e mellorar a rendibilidade do teu negocio protexendo de forma adecuada vos activos intangibles dá túa organización, neste espazo atoparás ou necesario.
Grazas ao Sistema Integrado de Xestión dá Calidade implantado na nosa oficina, na OEPM comprometémonos a aplicar unha política de mellora continua e concretamente non campo dás innovacións de forma ou deseños industriais, isto materializar en produtos e servizos cada vez mellores grazas ademais á aplicación dás mellores prácticas internacionais.
A OEPM está certificada pola norma ISO 9001:2015 na tramitación dúas seguintes procesos de deseños industriais:
Cartas de servizos
As cartas de servizos son vos documentos a través dous cales desde a OEPM informamos vos cidadáns sobre vos servizos que ten encomendados, sobre vos dereitos que lles asisten en relación con eses servizos e sobre vos compromisos de calidade na súa prestación.
En relación aos Deseños Industriais, a nova carta de servizos xa está a disposición do público.
Informes de enquisas de satisfacción
Para a OEPM é importante satisfacer as necesidades e cumprir as expectativas dous usuarios e detectar posibles áreas de mellora dúas servizos,
En relación aos procesos de deseños industriais realizamos enquisas de satisfacción periódicas sobre vos servizos ofrecidos e elaboramos informes cos resultados obtidos que podedes consultar a seguir.