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Preguntas frecuentes propiedade industrial

A OEPM publica na súa páxina web información sobre cursos, xornadas e seminarios de Propiedade Industrial dos que ten noticia, independentemente de que os organice ou participe neles.

A forma de estar enterados de todos eles é visitar periodicamente a páxina de Internet da OEPM e consultar a sección “Noticias” e o apartado “Cursos, xornadas e seminarios” da sección: Educación e Formación en Propiedade Industrial.

Correo electrónico:

archivo@oepm.es

Horario:

De lunes a viernes de 09:00-14:00

Documentos que integran el Archivo General

Comprende los documentos generados por la OEPM desde 1940 hasta la actualidad.

Servicios a usuarios externos

Consultas de expedientes: presenciales, por correo electrónico o postal y telemáticas. La consulta de expediente está sujeta al pago de una tasa de 3,46 €.

El solicitante deberá conocer de antemano el número del expediente que desea consultar, ya que el Archivo no realiza búsquedas.

Cómo solicitar copias de expedientes del Archivo General

1. Presencialmente

En la sede de la OEPM, en Castellana 75. En primer lugar,  es necesario pagar la tasa de consulta y vista de expediente” (clave CM03)  por un importe de 3,46 €  en la oficina de la Caixa que está en la primera planta.

Una vez que la tasa esté pagada, en la planta segunda, se realizará la solicitud. Si el expediente está digitalizado, las copias estarán disponibles el día siguiente, si no está digitalizado las copias estarán en 48 horas. Las imágenes se graban en memorias externas.

En caso de solicitar copias  en papel, es necesario  abonar, además, la  tasa “copias de documentos de un expediente” (clave CM04) por un importe de 11,49€ las 10 primeras páginas más 1,14€ por cada página que exceda de 10. Para que el ingreso sea correcto el Archivo facilitará el presupuesto. Esta forma de entrega es excepcional ya que la norma general es que las imágenes se entreguen en soporte electrónico.

2. Solicitudes por correo postal o electrónico

Es necesario abonar la tasa de consulta y vista de expediente (clave CM03)  por un importe de 3,46 €  en cualquier oficina de la Caixa (los impresos se pueden obtener en la Delegación o Subdelegación del Gobierno, Área de Industria de la Comunidad Autónoma correspondiente) y enviar una copia escaneada de la tasa mecanizada al correo archivo@oepm.es. Las imágenes digitales se enviarán por correo electrónico.

En caso de solicitar el envío de las copias en papel y por correo postal, se sigue el mismo procedimiento de pago de la tasa “copias de documentos de un expediente” (clave CM04) por un importe de 11,49€ las 10 primeras páginas más 1,14€ por cada página que exceda de 10. Para que el ingreso sea correcto el Archivo facilitará el presupuesto. La tasa mecanizada ha de enviarse también al correo archivo@oepm.es

No obstante, la tasas pueden enviarse también por correo postal a: Archivo General, Oficina Española de Patentes y Marcas, Paseo de la Castellana 75, Madrid 28071.

3. Consulta telemática

El procedimiento está explicado en la Sede Electrónica de la OEPM accesible desde www.oepm.es.

Las incidencias que puedan surgir en la atención de estas consultas, por ejemplo, que el expediente no está completo, que algún documento se lee mal, o que la entrega supera los plazos establecidos se deberán comunicar por correo electrónico a la dirección archivo@oepm.es

Correo electrónico

historico@oepm.es

Horario

De luns a venres de 09:30 a 14:00 horas

Documentos que integran o Arquivo Histórico

Os documentos xerados polas institucións antecesoras da OEPM dende 1826 ata 1939. O acceso e consulta dos documentos é gratuíto.

Información a disposición dos usuarios

Na páxina web do Arquivo Histórico (http://historico.oepm.es/) poden consultarse as seguintes bases de datos:

- Privilexios de invención 1826- 1878

- Patentes 1878-1943

- Patentes 1930-1966

- Marcas 1865-1905

- BOPI1866-1965.

- Xeoposicionamento.

Servizos a usuarios externos

- Consultas en sala de investigadores previa cita

- Consultas por correspondencia.

- Reprografía en soporte dixital, previo pagamento dos prezos públicos correspondentes.

- Procuras de información. Débense solicitar sempre por correo electrónico ao enderezo: historico@oepm.es

Como solicitar copias de expedientes do Arquivo Histórico

- Solicitudes

As solicitudes de copias de documentos do Arquivo Histórico da OEPM poderanse realizar presencialmente na sala de consultas ou por correspondencia (correo electrónico, carta).

Poderase facilitar un orzamento aproximado a petición do solicitante.

- Tipos e prezos das reproducións

Os servizos por reprodución de documentos que ofrece o Arquivo Histórico e os seus prezos recóllense na Orde ITC/742/2009, do 20 de marzo, pola que se establecen os prezos públicos da OEPM. Son os seguintes:

2.11. Reprodución dixital/por imaxe escaneada: 0,60€

2.12.Gravación en CD ou DVD/por cada CD ou DVD: 3,00€

2.13. Reprodución en papel formato A4 a partir de soporte dixital/por imaxe: 0,23 €

Estes prezos levarán o incremento dun 16% de IVE.

As imaxes escaneadas poderán gravarse en memorias externas ou enviarse por correo electrónico, se non son moi voluminosas, sen ningún custo adicional.

- Formas de pagamento

No caso de residir en Madrid, o pagamento realizarase antes de recoller as copias mediante o ingreso da cantidade resultante, consignada no impreso polo persoal do Arquivo, en calquera Oficina de la Caixa.

No caso de solicitudes de fóra de Madrid o impreso poderase obter nas Áreas de Industria das Delegacións e Subdelegacións do Goberno ou se se prefire, o Arquivo pode enviar o impreso por correo postal.

Un exemplar do impreso validado polo banco deberá entregarse na sede da OEPM ao recoller as copias, ou remitirse por correo postal, cando non resida en Madrid, ao seguinte enderezo: Arquivo. OEPM. Paseo de la Castellana 75. Madrid – 28071. Unha vez recibido o xustificante do ingreso enviaranse as copias.

Para máis información, poden pórse en contacto co Arquivo Histórico  no enderezo historico@oepm.es

- Finalidade das reproducións

As reproducións de documentos do Arquivo Histórico autorizaranse unicamente con fins científicos ou de investigación histórica. Para publicar imaxes de documentos será necesario solicitar autorización expresa.

Contra cualquier resolución dictada por la Oficina, podrá interponer recurso de alzada en el plazo de un mes contado desde la publicación de la resolución en el B.O.P.I. (Boletín Oficial de la Propiedad Industrial).

El competente para resolverlo será el órgano superior jerárquico al que lo dictó. Su interposición será imprescindible para poder acudir a la jurisdicción contencioso-administrativa y no supone la suspensión de la ejecución del acto impugnado.