Se desexas distinguir vos teus produtos, servizos ou ambos os dous doutra empresa, é posible que necesites unha marca ou nome comercial. Descobre que son, en que consiste ou seu procedemento de rexistro e que implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Se tes un novo dispositivo, produto ou procedemento que resolva un problema técnico ou teña unha vantaxe práctica, existen distintas formas de protexelo en España e noutros países. Descobre como facelo.
A túa innovación reside na estética, a ornamentación ou a aparencia do teu produto? Protéxea mediante un deseño industrial. Descobre que dereitos confire ou rexistro e como realizar a tramitación.
As patentes publicadas en todo ou mundo son unha valiosa fonte de información científica, técnica e comercial.
Los Bonos 1, 2 y 3 se encuentran actualmente cerrados. En las próximas semanas se proporcionará más información acerca de su apertura de cara a 2025.
Ése emprendedor/a ou unha empresa e queres potenciar e mellorar a rendibilidade do teu negocio protexendo de forma adecuada vos activos intangibles dá túa organización, neste espazo atoparás ou necesario.
El Ayuntamiento de Madrid lanzó durante el mes de noviembre de 2019 la campaña “¿Qué se esconde tras una falsificación? No seas cómplice, solo ganan las mafias”. Se trata de una gran campaña de sensibilización contra la venta ilegal y las falsificaciones que fue presentada a los representantes del comercio y la hostelería de Madrid por el Delegado de Economía, Innovación y Empleo, Miguel Ángel Redondo, y la Delegada del área de gobierno de seguridad y emergencias, Inmaculada Sanz, en la Dirección General de Comercio y Hostelería, en Príncipe de Vergara.
El objetivo de la campaña es sensibilizar a la ciudadanía sobre el daño que ocasiona, en términos económicos y también de seguridad, la compra y venta de productos falsificados.
La campaña se prolongó hasta finales de noviembre con presencia en varios soportes: mobiliario urbano, autobuses de la EMT, pantallas digitales de grandes centros comerciales, estaciones de cercanías, metro, intercambiadores o AVE y cuñas de radio.
Material de campaña