Zure produktuak, zerbitzuak edo biak beste enpresa batengandik bereizi nahi badituzu, baliteke marka edo izen komertzial bat behar izatea. Ezagutu zer diren, zer den erregistratzeko prozedura eta zer dakarren.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Arazo tekniko bat konpontzen duen edo abantaila praktiko bat duen gailu, produktu edo prozedura berri bat baduzu, hura babesteko hainbat modu daude Espainian eta beste herrialde batzuetan. Ikusi nola egin.
Zure berrikuntza zure produktuaren estetikan, apainduran edo itxuran datza? Babestu diseinu industrial baten bidez. Jakin ezazu zer eskubide ematen dituen erregistroak eta nola egin izapideak.
Mundu osoan argitaratutako patenteak informazio zientifiko, tekniko eta komertzialaren iturri baliotsua dira.
Los Bonos 1, 2 y 3 se encuentran actualmente cerrados. En las próximas semanas se proporcionará más información acerca de su apertura de cara a 2025.
Ekintzailea edo enpresa bazara eta zure negozioaren errentagarritasuna sustatu eta hobetu nahi baduzu, zure erakundeko aktibo ukiezinak behar bezala babestuz, gune honetan aurkituko duzu behar duzuna.
Gure bulegoan ezarritako Kalitatea Kudeatzeko Sistema Integratuari esker, OEPMn konpromisoa hartzen dugu etengabe hobetzeko politika aplikatzeko; hori, ikur bereizgarrien arloan zehazki, gero eta produktu eta zerbitzu hobeetan gauzatzen da, nazioarteko praktika onenak aplikatu izanaren ondorioz.
OEPMk ISO 9001:2015 arauaren ziurtagiria dauka, ikur bereizgarrietarako prozesu hauek izapidetzeari dagokionez:
Zerbitzu gutunak
Zerbitzu-gutunen bidez, OEPMk herritarrei informazioa ematen die esleituta dituen zerbitzuei buruz, zerbitzu horien inguruan dituzten eskubideei buruz eta horiek ematean kalitatezko konpromisoei buruz.
Ikur bereizgarriei dagokienez, gure erakundean zerbitzu-gutun bat dugu indarrean, eta hilero argitaratzen dugu bertan zehaztutako kalitate-konpromisoen jarraipena:
Gogobetetze-inkesten txostenak
OEPMrentzat garrantzitsua da erabiltzaileen beharrak asetzea eta itxaropenak betetzea, eta zerbitzuak hobetzeko eremuak detektatzea.
Ikur bereizgarrien prozesuei dagokienez, eskainitako zerbitzuei buruzko gogobetetze-inkestak egiten ditugu aldian behin, eta lortutako emaitzekin txostenak egiten ditugu (aurrerago kontsultatu ditzakezu).