Ministerio de Industria, Turismo y Comercio LogoMinisterior
 

Kalitatea

 

Gracias al Sistema Integrado de Gestión de la Calidad implantado en nuestra oficina, en la OEPM nos comprometemos a aplicar una política de mejora continua y concretamente en el campo de las invenciones, esto se materializa en productos y servicios cada vez mejores gracias además a la aplicación de las mejores prácticas internacionales

 

 

  • Deskargatu European Quality Management System

    Descargar Deskargatu European Quality Management System
  • Deskargatu European Product Quality Standard

    Descargar  Deskargatu European Product Quality Standard

 

 

  • Bilaketa-gidalerroak eta nazioarteko atariko azterketa deskargatzeko esteka

    Ir a Bilaketa-gidalerroak eta nazioarteko atariko azterketa deskargatzeko esteka

 

 

OEPMk ISO 9001:2015 arauaren ziurtagiria dauka, asmakuntza-prozesu hauek izapidetzeari dagokionez:

 

  • Patente nazionalaren eskaera
  • Erabilgarritasun-ereduaren eskaera
  • Babeserako ziurtagiri osagarriaren eskaera
  • Lizentziak inskribatzea eta jabetza industrialeko eskubideak transferitzea (patenteak eta erabilgarritasun-ereduak)
  • Eskubideak berrezartzeko eskaera (patentea, erabilgarritasun-eredua, Europako patentea baliozkotzea eta babes-ziurtagiri osagarria)
  • Europako patentea baliozkotzea
  • Nazioarteko PCT eskaera, nazioarteko bilaketaren txostena luzatzea eta idatzizko iritzia ematea, eta nazioarteko atariko azterketa egitea

 

 

Zerbitzu gutunak

 

Zerbitzu-gutunen bidez, OEPMk herritarrei informazioa ematen die esleituta dituen zerbitzuei buruz, zerbitzu horien inguruan dituzten eskubideei buruz eta horiek ematean kalitatezko konpromisoei buruz.

 

Asmakizunei dagokienez, gure erakundean hiru zerbitzu-gutun ditugu indarrean, eta hilero argitaratzen dugu zerbitzu-gutun horietan zehaztutako kalitate-konpromisoen jarraipena

 

  • Asmakizunen Zerbitzu Gutunak eta jarraipenak
    Ir a Asmakizunen Zerbitzu Gutunak eta jarraipenak

 

Gogobetetze-inkesten txostenak

 

OEPMrentzat garrantzitsua da erabiltzaileen beharrak asetzea eta itxaropenak betetzea, eta zerbitzuak hobetzeko eremuak detektatzea,

 

Asmakuntza-prozesuei dagokienez, eskainitako zerbitzuei buruzko gogobetetze-inkestak egiten ditugu aldian behin, eta lortutako emaitzekin txostenak egiten ditugu (aurrerago kontsultatu ditzakezu).

 

  • Gogobetetze-inkesten txostenak
    Ir a Gogobetetze-inkesten txostenak