Zure produktuak, zerbitzuak edo biak beste enpresa batengandik bereizi nahi badituzu, baliteke marka edo izen komertzial bat behar izatea. Ezagutu zer diren, zer den erregistratzeko prozedura eta zer dakarren.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Arazo tekniko bat konpontzen duen edo abantaila praktiko bat duen gailu, produktu edo prozedura berri bat baduzu, hura babesteko hainbat modu daude Espainian eta beste herrialde batzuetan. Ikusi nola egin.
Zure berrikuntza zure produktuaren estetikan, apainduran edo itxuran datza? Babestu diseinu industrial baten bidez. Jakin ezazu zer eskubide ematen dituen erregistroak eta nola egin izapideak.
Mundu osoan argitaratutako patenteak informazio zientifiko, tekniko eta komertzialaren iturri baliotsua dira.
Los Bonos 1, 2 y 3 se encuentran actualmente cerrados. En las próximas semanas se proporcionará más información acerca de su apertura de cara a 2025.
Ekintzailea edo enpresa bazara eta zure negozioaren errentagarritasuna sustatu eta hobetu nahi baduzu, zure erakundeko aktibo ukiezinak behar bezala babestuz, gune honetan aurkituko duzu behar duzuna.
Gure bulegoan ezarritako Kalitatea Kudeatzeko eta Zaintzeko Sistema Integratuari esker, OEPMn konpromisoa hartzen dugu etengabe hobetzeko politika aplikatzeko; hori, informazio teknologikoaren arloan zehazki, gero eta produktu eta zerbitzu hobeetan gauzatzen da.
OEPMk ISO 9001:2015 eta UNE 166006:2018 arauen ziurtagiriak ditu, informazio teknologikoko produktu hauek ekoizteari dagokionez:
Zerbitzu-gutunen bidez, OEPMk herritarrei informazioa ematen die esleituta dituen zerbitzuei buruz, zerbitzu horien inguruan dituzten eskubideei buruz eta horiek ematean kalitatezko konpromisoei buruz.
Informazio teknologikoko zerbitzu eta produktuei dagokienez, gaur egun zerbitzu-gutun bat indarrean dugularik, hor sartzen dira patenteen txosten teknologikoak, neurrirako zaintza teknologikoko txostenak eta atzera begirako bilaketak. Horretan definitutako kalitate-konpromisoen jarraipena hilero argitaratzen dugu:
OEPMrentzat garrantzitsua da erabiltzaileen beharrak asetzea eta itxaropenak betetzea, eta zerbitzuak hobetzeko eremuak detektatzea,
Informazio Teknologikoko zerbitzu eta produktuei dagokienez, eskainitako zerbitzuei buruzko gogobetetze-inkestak egiten ditugu aldian behin, eta lortutako emaitzekin txostenak egiten ditugu (aurrerago kontsultatu ditzakezu).