Izapide gehienetarako, tasa bat ordaindu behar da eta dokumentazioa OEPMren egoitza elektronikoaren bidez edo paperean aurkeztu. Beste izapide batzuetarako, ordea, tasa ordaintzea besterik ez da eskatzen, adibidez, patenteen urtekoak.
Izapidea aurkezteko hautatutako aukeraren arabera (elektronikoki edo paper formatuan), ordaintzeko modu ezberdinak daude.
Tipos de pago electrónico:
Pasarela de CaixaBank (banca electrónica de la entidad colaboradora con la OEPM): es necesario tener cuenta corriente en CaixaBank y contrato de “Línea Abierta”.
Pasarela de la Agencia Tributaria (AEAT): es necesario tener un certificado digital o DNI electrónico, cuyo titular sea el mismo que el titular de la cuenta corriente desde donde se quiera realizar el pago. Puedes utilizar las diversas entidades bancarias colaboradoras con la AEAT.
Tarjeta de crédito/débito: se puede utilizar para todas las tasas de tramitación, excepto para las tasas de anualidades de patentes y modelo de utilidad, las tasas de mantenimiento de certificados complementarios de protección y las tasas de solicitud internacional PCT.
Bete eta inprimatu aurrez aurre ordaintzeko dokumentua
Ordaindu tasa CaixaBanken edozein banku-bulegotan
Edozein tasa ordaintzean, kontuan hartu behar da tasa bakoitzak bere barra-kodea duela. Horregatik, ordaintzeko tasa bakoitzeko ordainketa-inprimaki bat bete behar da ezinbestean.
Adibidez: Marka bat baino gehiago eskatzeko, ordainketa-formulario bat sortu behar da eskatutako marka bakoitzeko.
Nola ordain daiteke internet bidez elektronikoki egindako izapide bati dagokion tasa?
Nola ordain daiteke paper formatuan egindako izapide bati dagokion tasa?
Nola ordain daiteke dokumentaziorik eskatzen ez duen izapide bati dagokion tasa, esaterako, patenteen urteroko tasa?
Nola egin daitezke ordainketa masiboak fitxategiak erabiliz? (gehienez 400 tasa fitxategiko)
Nola egin daitezke ordainketa masiboak fitxategien bidez? (fitxategi bakoitzeko erregistroen mugarik ez)