Si desitges distingir els teus productes, serveis o tots dos dels d'una altra empresa, és possible que necessitis una marca o nom comercial. Descobreix què són, en què consisteix el seu procediment de registri i què implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Si tens un nou dispositiu, producte o procediment que resolgui un problema tècnic o tingui un avantatge pràctic, existeixen diferents formis de protegir-ho a Espanya i en altres països. Descobreix com fer-ho.
La teva innovació resideix en l'estètica, l'ornamentació o l'aparença del teu producte? Protegeix-la mitjançant un disseny industrial. Descobreix quins drets confereix el registri i com realitzar la tramitació.
Els patents publicades a tot el món són una valuosa font d'informació científica, tècnica i comercial.
Los Bonos 1, 2 y 3 se encuentran actualmente cerrados. En las próximas semanas se proporcionará más información acerca de su apertura de cara a 2025.
Si ets emprenedor/a o una empresa i vols potenciar i millorar la rendibilitat del teu negoci protegint de forma adequada els actius intangibles de la teva organització, en aquest espai trobaràs el necessari.
En l'Oficina Espanyola de Patents i Marquis, O.A. (OEPM) tenim com una dels nostres principals prioritats la millora contínua dels nostres processos, amb la finalitat d'elevar la qualitat i la seguretat dels serveis prestats, establint així un compromís amb la satisfacció de l'usuari.
Per donar resposta a això, comptem amb un Sistema de Gestió de la Qualitat certificat conforme a la norma ISO 9001:2015 i un Sistema de Vigilància Tecnològica certificat conforme a la norma UNEIX-166006:2018.
El nostre sistema de qualitat és troba a més integrat dins del Pla Estratègic de l'oficina, de manera que els objectius anuals del sistema de gestió de qualitat coincideixen amb els resultats anuals esperats dels projectes del Pla Estratègic, al seu torn definits en els Planes Operatius Anuals.
D'aquesta manera tot el treball realitzat en relació a la qualitat adquireix una component estratègica.