Gracias al Sistema Integrado de Gestión de la Calidad implantado en nuestra oficina, en la OEPM nos comprometemos a aplicar una política de mejora continua y concretamente en el campo de las invenciones, esto se materializa en productos y servicios cada vez mejores gracias además a la aplicación de las mejores prácticas internacionales
L'OEPM està certificada per la norma ISO 9001:2015 en la tramitació dels següents processos d'invencions:
Els cartes de serveis són els documents a través dels quals donis de l'OEPM informem als ciutadans sobre els serveis que te encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquests serveis i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.
En relació amb els invencions, en el nostre organisme tenim actualment en vigor tres cartes de serveis i publiquem mensualment el seguiment dels compromisos de qualitat definits en aquestes cartes de serveis
Per a l'OEPM és important satisfer els necessitats i complir els expectatives dels usuaris i detectar possibles àrees de millora dels serveis,
En relació als processos d'invencions realitzem enquestes de satisfacció periòdiques sobre els serveis oferts i elaborem informes amb els resultats obtinguts que podeu consultar a continuació.