Ministerio de Industria, Turismo y Comercio LogoMinisterior
 

Qualitat

 

Gracias al Sistema Integrado de Gestión de la Calidad implantado en nuestra oficina, en la OEPM nos comprometemos a aplicar una política de mejora continua y concretamente en el campo de las invenciones, esto se materializa en productos y servicios cada vez mejores gracias además a la aplicación de las mejores prácticas internacionales

 

 

  • Descàrrega European Quality Management System

    Descargar Descàrrega European Quality Management System
  • Descàrrega European Product Quality Standard

    Descargar  Descàrrega European Product Quality Standard

 

 

  • Enllaç a descàrrega de directrius de cerca i examen preliminar internacional

    Ir a Enllaç a descàrrega de directrius de cerca i examen preliminar internacional

 

 

L'OEPM està certificada per la norma ISO 9001:2015 en la tramitació dels següents processos d'invencions:

 

  • Sol·licitud de patent nacional
  • Sol·licitud de model d'utilitat
  • Sol·licitud de certificat complementari de protecció
  • Inscripció de llicències i transferències de drets de propietat industrial (patents i models d'utilitat)
  • Sol·licitud de restabliment de drets (palès, model d'utilitat, validació de patent europea i certificat complementari de protecció)
  • Validació de patent europea
  • Sol·licitud internacional PCT, emissió de l'informi d'a prop internacional i opinió escrita, així com realització de l'examen preliminar internacional

 

 

Cartes de serveis

 

Els cartes de serveis són els documents a través dels quals donis de l'OEPM informem als ciutadans sobre els serveis que te encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquests serveis i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.

 

En relació amb els invencions, en el nostre organisme tenim actualment en vigor tres cartes de serveis i publiquem mensualment el seguiment dels compromisos de qualitat definits en aquestes cartes de serveis

 

  • Cartes de Serveis d'Invencions i seguiments
    Ir a Cartes de Serveis d

 

Informis d'enquestes de satisfacció

 

Per a l'OEPM és important satisfer els necessitats i complir els expectatives dels usuaris i detectar possibles àrees de millora dels serveis,

 

En relació als processos d'invencions realitzem enquestes de satisfacció periòdiques sobre els serveis oferts i elaborem informes amb els resultats obtinguts que podeu consultar a continuació.

 

  • Informes enquestes de satisfacció
    Ir a Informes enquestes de satisfacció